Ingrida Petronė - tapo Šiaulių miesto 2022 metų mokytoja

Paskelbta 2022-10-05

Šiaulių miesto 2022 Metų Mokytoja – Ingrida Petronė

Mokytoja Ingrida, atsižvelgdama į įvairius mokinių ugdymosi poreikius, savo veikla stengiasi stiprinti jų asmenybes, kad jos galėtų augti ir kurti savo laimingą gyvenimą. Laimės sąvoka yra plati, todėl prieš porą metų rugsėjo pirmą dieną mokytoja organizavo žaismingą, įtraukiančią bendruomenės apklausą „Laimės dėlionė“. Taip buvo išsiaiškinta dešimt raktinių žodžių kas mūsų mokyklos bendruomenės nariams yra laimė. Vėliau LAIMĖS DĖLIONĖ išaugo į BENDRAVIMO TOP 10. Žodžiai virto frazėmis kurios prasideda žodžiu AŠ. Anot mokytojos laimingas žmogus yra atsakingas, kuriantis savo gyvenimą čia ir dabar, puoselėjantis savo vertybes ir taip prisidedantis prie visų mūsų gerovės. Mokytoja įsitikinusi, kai vaikai supranta, kad gali jaustis visaip, kad gyvenime nutinka įvairių dalykų, bet jie gali mokytis su tuo susitvarkyti, įveikti sunkumus. Kai kasdieniai gyvenimo rūpesčiai ir emocijos jaunam žmogui yra suprantami ir įveikiami, tada ir akademinės žinios yra lengviau suprantamos ir įsisavinamos.

Mokytoja organizavo ir įgyvendino pozityvios tėvystės programą „Vesk savo vaiką į sėkmę“. Individualių konsultacijų metu tėvai buvo konsultuojami ir kviečiami kitu kampu pasižiūrėti į savo vaiką, spręsti ne vaiko, o savo problemą, kuri yra susijusi su jų vaiku. Tėvai džiaugėsi, kad programos užduotys padėjo pastebėti, kaip keičiantis jiems, keičiasi vaikas. Mokytoja nuolat susitikinėjo su mokiniais patiriančiais elgesio, emocijų sunkumų ir kartu ieškojo galimybių, individualių sprendimų. Taip pedagogė padeda siekti asmeninės pažangos vaikams, kuriems ypatingai sunku adaptuotis, priimti kitus, įveikti savo emocijų „audras“.

Mokytojai, kaip žmogui yra labai svarbus santykis su savimi, su žmonėmis, su aplinka. Santykius ji kuria per atsakomybę už savo mintis, žodžius ir veiksmus, o viską vainikuoja mokykloje jau visų gerai žinoma mokytojos frazė „Iš širdies į širdį su meile“.

Sveikinimo filmukas

Informaciją parengė D. Vilcinė, I. Petronė