Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė

 

vertinimo_gr

Vadovė – Dainė Bagdonaitė, chemijos, biologijos, gamtos mokytoja;

Nariai: Valdas Lunskis, lietuvių kalbos mokytojas;

Jolanta Banienė, lietuvių kalbos mokytoja;

Laima Laiševcevienė, pradinių klasių mokytoja.

 

PASIRENGIMO ETAPAS.

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ir bendruomenės poreikių tyrimo darbo grupė (toliau KVA) sudaryta 2016 m. kovo 21 d. direktoriaus įsakymu. Ją sudaro 3 mokytojai, iš kurių vienas vykdo grupės vadovo funkcijas.

                      Įsivertinimas pradėtas vykdyti pagal “Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodiką”, patvirtintą 2016 m. kovo 29 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-267.

                      Susitarta, kad platusis įsivertinimas bus atliekamas prieš mokyklos strateginio plano rengimą, t.y. kas trys metai. 2016 m. balandžio - gegužės mėn. atlikus platųjį įsivertinimą, išskirtas tobulintinas rodiklis 1.2.1. (Mokinio pasiekimai ir pažanga).

 

ĮSIVERTINIMO PLANO PARENGIMO ETAPAS.

Numatytas vertinimo laikotarpis - vieneri 2016 - 2017 m. m. 2016 m. birželio 14 d. pedagoginių darbuotojų susirinkime buvo aptartas detalus ir konkretus rodiklio ir atitinkamų šaltinių aprašymas. Aptarimo metu siūlymus teikė aštuonių, mokykloje veikiančių,  darbo grupių vadovai. Mokyklos veiklos darbo grupių sudėtis skelbiama mokyklos svetainėje. Susitarta laikytis įsivertinimo cikliškumo: kiekvienų mokslo metų rugsėjo mėnuo ir gegužės - birželio mėn. Rugsėjo mėn. diagnozuojama situacija pagal detalųjį rodiklio aprašymą, o gegužės - birželio mėn. įsivertinama.

ĮSIVERTINIMO INSTRUMENTO(-Ų) PARENGIMO ETAPAS.

Įsivertinimo instrumentai: IQESonline klausimynai, dokumentų analizė, interviu, stebėjimas, diskusijos, anketos ir kt.).

Respondentų grupės: mokyklos vadovai, mokytojai, auklėtojai, medicinos personalas, aplinkos darbuotojai, mokiniai, mokinių tėvai.

ĮSIVERTINIMO ATLIKIMO ETAPAS.

Išanalizavus įsivertinimo instrumentų pagalba surinktus duomenis ir informaciją analizuosime, interpretuosime,  aptarsime su respondentų grupėmis. Suformulavę išvadas, numatysime, kaip įsivertinimo duomenis panaudoti bendruomenės sprendimams ir įsipareigojimams dėl veiklos tobulinimo.

ATSISKAITYMO IR INFORMAVIMO ETAPAS.

Mokslo metų pabaigoje (birželio mėn.) KVA parengia mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitą ir rekomendacijas mokyklos veiklos kokybei tobulinti pagal įsivertinimo rodiklį.

Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės pranešimas I d.

Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės pranešimas II d.

STIPRIEJI, SILPNIEJI IR PASIRINKTI TOBULINTI RODIKLIAI 

Laikotarpis 
Stiprieji veiklos aspektai 
Silpnieji veiklos aspektai 
Tobulinti veiklos aspektai 
2017 – 2018 m.m. 
2.1.3. Orientavimasis į mokinių poreikius. 
Raktinis žodis: „pagalba mokiniui“. 
2.2.2. Mokymosi organizavimas. 
Raktinis žodis: „Įvairovė“. 
4.3.2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas. 
Raktinis žodis: „Reiklumas sau“. 
2019 metai 
2.1.2.  Ugdymo planai ir tvarkaraščiai. 
Raktinis žodis: „Tvarkaraščių patogumas mokiniams“. 
2.3.1. Mokymasis. 
Raktinis žodis: „Savivaldumas mokantis“. 
4.3.2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas. 
Raktinis žodis: „Atkaklumas ir nuoseklumas“. 
2020 metai 
3.1.3. Aplinkų bendrakūra. 
Raktinis žodis: Mokinių darbų demonstravimas”. 
3.2.2. Mokymasis virtualioje aplinkoje. 
Raktinis žodis: “Tikslingumas“. 
3.2.2. Mokymasis virtualioje aplinkoje. 
Raktinis žodis: “Tikslingumas“. 
2021 metai 
2.3.2. Ugdymas mokyklos gyvenimu. 
Raktinis žodis: „Veiklos, įvykiai ir nuotykiai“. 
2.4.2. Mokinių įsivertinimas. 
Raktinis žodis: “Dialogas vertinant“. 
2.4.2. Mokinių įsivertinimas. 
Raktiniai žodžiai: “Dialogas vertinant“ ir “Įsivertinimas kaip savivoka”. 
2022 metai 
1.2.2. Mokyklos pasiekimai ir pažanga. 
Raktinis žodis: 
 „Rezultatyvumas”. 
Raktinis žodis: “Dialogas vertinant“. 
2.4.2. Mokinių įsivertinimas. 
Raktiniai žodžiai: “Dialogas vertinant“ ir “Įsivertinimas kaip savivoka”. 
Archyvas:

Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės susirinkimas

Paskelbta 2021-01-22

Š. m. sausio 20 d. vyko mokyklos Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės susirinkimas. Grupės narys V. Norkus pristatė NŠA kasmetinės mokyklos įsivertinimo ir pažangos anketos, kurioje dalyvavo mokiniai, tėvai(globėjai) ir mokytojai, rezultatus. Buvo aptartos ir palygintos anketos, organizuotos 2020 m. gruodžio mėnesį, 5 aukščiausios ir 5 žemiausios atsakymų vertės. 

Informaciją parengė Valdas L.

Nauji metai - naujos tyrimų sritys

Paskelbta 2021-01-04

2020-12-30 nuotoliniu būdu įvyko Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės susirinkimas. Buvo aptartas darbo grupės veiklos planas 2021 m. Remiantis pedagogų apklausa nutarta pasirinkti įsivertinimo rodiklį 3.2.2 (SRITIS.3-Ugdymosi aplinkos, TEMA.3.2-Mokymasis be sienų, RODIKLIS.3.2.2-Mokymasis virtualioje aplinkoje). 

Informaciją parengė V. Lunskis