STEAM veikla

Archyvas:

Integruota veikla „Aš esu sraigė“

Paskelbta 2023-09-27

Gamta iškelia daugybę klausimų: kas? kodėl? iš kur? kam? Ir pabandyk, jei nori, į juos atsakyti. Sudėtinga!?

Rugsėjo mėnesį 4 klasės mokiniai skyrė sraigės pažinimui. Temą „Aš esu sraigė“ vykdė per integruotas IKT, lietuvių kalbos, matematikos, pasaulio pažinimo, dailės pamokas. Pagal paskirtas temas ieškojo informacijos įvairiuose šaltiniuose, kūrė pateiktis, kurias pristatė klasės draugams. Susipažino su sraigės kūno dalimis, sraigių rūšimis, išsiaiškino kuo sraigė minta, kaip reaguoja į aplinką, dauginasi, juda ir t.t. Per dailės pamoką, pagal instrukciją, piešė sraigę.

Vyko į sraigių ūkį, kuriame ūkio šeimininkė pasakojo apie savo auginamų sraigių ypatumus, padegustavo gaminamų patiekalų iš sraigių mėsos.

Ketvirtokai grįžo patyrę atradimo jausmą, patenkinę smalsumą, supratę, kad atrasti ką nors nauja – vieni juokai.

Parengė klasės seniūnas Ignas N.

Mokytoja Dina K.

Trečiokai dalyvavo Kultūros paso edukacijoje „ Literatūriniai herojai moko“

Paskelbta 2023-05-05

Vyresn. bibliotekininkė Simona Stelmakovaitė papasakojo apie pasakos veikėjos Sigutės patirtus vargus, ištikimą draugystę ir pasiaukojimą. Vaikai savo rankomis bandė iš namuose randamų priemonių pasigaminti modeliną. Modelinai skyrėsi ne tik spalvomis, bet ir kvapais.

Parengė Dina K.

Edukacija "STEAM pasaka"

Paskelbta 2023-01-31

1,2,4 klasių mokiniai sausio 30 dieną dalyvavo edukacijoje "STEAM pasaka". Mokiniai klausėsi pasakos "Trys paršiukai", kuri buvo sekama kitaip - šešėlinio teatro pagalba, paršiukų namelių statybomis iš skirtingų medžiagų ir netikėto vilko pasirodymo, kuris išgriovė šiaudinius ir medinius namelius. Bet namelių iš plytų nepajudino iš vietos. Viena pasaka, o kiek daug emocijų!!!

Informaciją parengė Lina Navikienė

STEAM maisto inžinerija 

Paskelbta 2022-06-21

9 mokslo metų mėnesius 5-10 klasių mokiniai mokykloje lankė neformaliojo švietimo Maisto inžinerijos būrelį. STEAM veiklose dalyvavę mokiniai ugdė savarankiškumo, bendradarbiavimo, kūrybiškumo gebėjimus. Taip pat, jie susipažino su daugybe receptų bei prietaisų, naudojamų maisto gamyboje. Reflektuojant mokiniai prisipažino įgiję drąsos gaminti ir eksperimentuoti virtuvėje. Užsiėmimų metu vaikai skaičiavo, matavo ir svėrė produktus, išbandė naujus ir, dažnai, netikėtus maisto produktų derinius, kuomet galutinis rezultatas maloniai juos nustebindavo ir nudžiugindavo. Vyresniųjų klasių mokiniai kepė įvairius pyragus (ir saldžius, ir mėsos), dekoravo sausainius, solidarizuodamiesi su mokykloje besimokančiais ukrainiečiais, virė barščius ir virtinius su bulvėmis. Atsižvelgiant įmokinių pageidavimus, gaminome sveikuoliškus datulių „snikers“ skonio sausainius, eksperimentavome gamindami bananų ledus su įvairiais priedais bei kepėme vasara kvepiantį rabarbarų pyragą.

Steam kūrybinių dirbtuvių "Kiaušiniai kiaušinėliai" eksperimentai, interaktyvi Flippity viktorina ir trijų vykusių etapų apdovanojimo ceremonija

Paskelbta 2022-04-28

Trečiadienio vakaras skirtas trečiajam ir jau paskutiniam "Kiaušinių kiaušinėlių" etapui. Jo metu įspūdingieji ir daug geriausių emocijų suteikę eksperimentai su kiaušiniais: "guminis kiaušinis", plaukia ar skęsta, virtas ar nevirtas, ar pavyks viena ranka sutraiškyti nevirtą kiaušinį?! Bei interaktyvi Flippity viktorina apie pavasarį, Šv. Velykas ir, žinoma, kiaušinius. Viktorinoje dalyvavo penkios 2-10 klasių komandos. Prizinės vietos atiteko pradinukams, devintokams ir dešimtokams. Paaiškėjo ir ilgai laukti, dar prieš Velykas vykusių kūrybinių dirbtuvių, laureatai. Mokinių kurtus didžiulius popierinius margučius vertino kompetentinga komisija: dailės būrelio mokytoja Daiva Stankaitienė, muzikos mokytoja Akvilė Greičiūnaitė-Rakickienė, pradinių klasių mokytoja Laima Laiševcevienė ir teatro mokytoja Daiva Vilcinė. Originaliausiu pripažintas devintokės Aistės K. ir aštuntokės Agnės margutis. Kūrybiškiausias - antroko Arno ir ketvirtoko Lino.

Edukacija "Spalvos magija gyvūnų pasaulyje"

Paskelbta 2022-04-26

Kovo 24 d. 1 – 4 klasių mokiniai dalyvavo kultūrinėje edukacijoje "Spalvos magija gyvūnų pasaulyje". Susimąstėme, kodėl gyvūnai tokie spalvingi? Žmonės dažniausiai renkasi spalvingą drabužį tiesiog šiaip sau, o gyvūnų pasaulyje spalva – išgyvenimo sąlyga. Šioje edukacijoje sužinojome, kokį vaidmenį vaidina spalva vabzdžių, roplių pasaulyje, kodėl pažaliuoja kai kurios varlės, o kai kurie driežai pajuoduoja iš pykčio, vabzdžiai kartais primena rudas ar žalias šakeles, o paukščių patelės daug kuklesnės už patinėlius, ir kodėl kartais galima meluoti nesigėdijant.

Informaciją parengė Dina Katkevičienė